14.02.2015

Adelante

 

 To szczególny post. Urodzinowy.
 Szkoła Tańca ADELANTE
w której rozpoczęła się moja przygoda z tańcem, obchodzi 7 urodziny

 

Zastanawiałam się co mogę im dać osobistego, od serca, w zamian za to co oni charyzmatycznie dają mi od siebie. Dzielą się ze mną swoją pasją więc i ja odpowiem tym samym. Pomysł na ten projekt powstawał w mojej głowie przez tydzień, realizacja to wieczorno - nocne 5h, które przy mixach kizombowych Bartka, minęły w mgnieniu oka :-)

 Szkole Adelante i tworzącym ją Agnieszce i Jakubowi - życzę wszystkiego co najlepsze, kolejnych cudownych lat, niegasnącej miłości do tańca, tworzenia wciąż tak absolutnie niesamowitej atmosfery, rozwoju, spełnienia, zarażania tańcem oraz rzeszy nowych zauroczonych równie mocno jak ja, kursantów.




 Co do samego projektu - kolory Adelante czyli fiolet i fuksja. 
Nie znalazłam odpowiednich odcieni na papierach więc po raz pierwszy zamgiełkowałam całą bazę pudełka osiągając delikatny nakrapiany efekt. Również mgiełką osiągnęłam fuksję. Kwiaty to również mgiełka i woda i odciski na palcach...
Wewnątrz jest wszystko co powinno: siódemka na urodziny, nutki oraz główny punkt programu czyli logo szkoły: gwiazda w kole. Do całości kompozycji mnóstwo kwiatów i kilka uroczystych cekinów.
Mam nadzieję, że prezent się spodoba...
Uwaga! Dużo zdjęć... jak zwykle nie mogłam się powstrzymać!