23.04.2017

BAZYLiszek i Magnolie


No nareszcie! Mój pierwszy debiutancki BAZYLiszek ozdobiony.
Biedak leżał kilka miesięcy i czekał na swój czas. 
Ma jeszcze kilkoro rodzeństwa, które czeka podobny los.
Bazyl jest uroczy, świetnie współpracuje i daje się cudownie ozdabiać 
a kraftowy podoba mi się zdecydowanie najbardziej.


Cała kompozycja oparta jest na akwarelowych magnoliach 
z zestawu Altenew Magnolias For Her, które absolutnie uwielbiam.
Połączyłam je z kwiatami Artful Flowers Simon Says Stamp
przede wszystkim, żeby nie było monotonnie i trochę też łagodząc 
wielkość naprawdę dużych magnolii. 

Kwiaty malowane przy użyciu Lindy's Stamp Gang Sprays:
więc niech leci na April Color Challenge

Tło to papier akwarelowy ostemplowany brązami, 
głownie Distress Oxide Walnut Stain, w których się zabujałam.
Przezroczyste fuksjowe kropelki to Glass Drops z Fabrika Decoru.
Poza tym dużo sznurka, jak to u mnie i przemycone motylki :-)